søndag 12. februar 2012

Morsdag



Dette møtte meg da jeg kom fra tannlegevakten i dag......

(Det siste døgnet har ikke vært helt godt kan jeg skrive under på)


Martinefrøkna hadde kokkelert på kjøkkenet mens mamman gråt sine modige tårer hos tannlegen.



Ble jo så glad og tannlegeskrekken min
(som er et lite helvete)
 ble litt lettere å leve med.

I LOVE YOU 2 MARTINE :)

PS: Hvis noen skulle vite om en utrolig bra tannlege som kan hanskes med ei som er helt håpløst redd for tannlege så send meg gjerne en mail eller legg igjen en liten melding.

Da ønsker jeg alle mammar en riktig koselig morsdag :)

Klem fra tannlegeskrekka ;)

2 kommentarer:

Sissel sa...

Huff, stakkars deg da...høres ut som om du har hatt ei tøff helg.
Godt at Martinemor lager muffins fylt med kjærlighet til deg, så søte.
Det er en veldig snill, hyggelig og forsiktig tannlege nede i høyblokka på Grorud, Tatiana Klemetsen. Jeg er ikke helt glad i tannleger jeg heller,men henne kan jeg nesten like.
Si fra om du vil ha nummeret hennes.
Klem Sissel

Nina sa...

Ja det hadde vært fint Sissel:)