onsdag 10. oktober 2012

Siste dagen

 
I går var det siste hele dag her og siden det bare blir varmere og varmere orket vi ikke å ligge oppe ved bassenget.
 
 
 
 
Eneste grunnen til at vi ikke har beveget oss ned på stranden før er fordi vi var litt usikker på om rullestolen til mamma ville "oppføre" seg. Den nye hun har fått har tynnere hjul og vi var redd den ville grave seg ned.
 
 

 
 
Dama er tøff som bare det og fresa ut i sanden, og kom seg ned til solsengen gitt.
Hun kjørte seg fast et par ganger, men store badehåndklær fra hotellet fungerte bra som startunderlag ;)
 

 
 
Vannet i havet var utrolig klart og slett ikke kaldt.
Her en lang utgave av meg ;)
 

 
 
 
og her
(under tvil)
den helt vanlige varianten på 1,54 og en halv ;)
 
 

 
 
 
SOL SOL SOL
 
 

 
 
På vei hjem fra stranden med ny solkjole, antakelig en stund til jeg kan bruke den igjen.
 
 
 

 
 
Koste meg på verandaen, ny dusjet og klar for å lakke negler, som om kort tid skal puttes ned i varme sko har jeg skjønt av de der hjemme:(
 

 
 
Avsluttet kvelden med middag på hotellet og pappa tok bilde av oss som jeg håper mamma godkjenner ;)
Hun sover ennå, men snart må vi pakke sammen det siste, taxi'n kommer kl 10 for å kjøre oss til flyplassen.
 
 
 
 
 
Rakk en liten tur innom favorittbutikken min helt på slutten av kvelden og fikk med meg noen godbiter hjem, blant annet denne vesken.
Vi trengte en veske til å frakte laderen til mammas rullestol, på mammas rullestol og jeg ofret gladelig min, for da fikk denne bli med hjem ;)
 
Har kjøpt en del smykker også og de kommer nok her om ikke lenge, for de har seriøst masse fint på Soul.
 
 


Ingen kommentarer: