lørdag 13. oktober 2012

Mer fra shoppingen på Alcudia



Da vi var i gamlebyen den siste gangen, brukte vi litt tid inne i en butikk jeg har handla litt i før og der er det masse fint.



Kunne fint brukt litt mer penger der, men nå er det jo høst og plutselig vinter
(det kjennes iallfall sånn ut)
så sommertøy er jo ikke helt tingen.
Denne her ser litt sekk ut kanskje, men syns den er fin på, skal prøve å huske å ta bilde  når jeg bruker den neste gang.
(naboen har kjøpt i en annen farge så kanskje vi kan byttelåne;))





Siste kvelden brukte jeg sikker en drøy time inne i en liten butikk som heter Soul og som ligger over brua hvis noen er kjent.
Kunne lett vimsa der inne en time til, men pappa syns det var litt skummelt at jeg  skulle gå alene hjem...
jeg er jo bare 43 lissom ;)
Denne jakken her er vel Nina så det holder, gleder meg alt til å bruke den:)





Da vi var på markedet så jeg vel 100 ugle smykker, men var ikke i prutehumøt så lot det være, men angret jo selvsagt etterpå.
Dette fant jeg i butikken i Gamlebyen og nå er jeg blid igjen ;)






Vesken har jeg jo vist en gang før, men er såååå fornøyd med den.
Den er skikkelig "slaskete" som jeg liker, i mørk brun semsket skinn.
Den har kjetting mellom en dusk og en kjekk liten veske som er smart til penger og mobil.
Ellers er det bare et stort rom i den.
(kanskje litt upraktisk, men sånn er jo damevesker;)






Jeg får som regel utslett og byller når det kommer til parfymerier og smykkebutikker, men damen som eier Soul har skikkelig sansen så der inne klør det bare pittelitt, mest i shopping lysten ;)
Alle smykkene over har jeg kjøpt der.
Peace smykket nederst til venstre og armbåndet inni fikk jeg av mamsen.
Det ble litt smykker i gamlebyen også så nå tror jeg at det holder for en stund.
(kanksje jeg er kurert, ikke mer utslett i smykkebutkker, hehehe,neppe ;)

Ha en fin lørdag folkens:)

Ingen kommentarer: