lørdag 6. oktober 2012

Jentene har reist hjem.... :(

 
 
I går var siste dagen til jentene her nede, men flyet gikk ikke før kl 20 så Andrea og Charlie rakk å bade og ikke minst dukke under en hel masse.
Andrea var nesten mer under vann en over ;)
 
 
 
 
 
 
Egentlig skulle mamma, pappa og jeg også hjem i går, men vi fikk utvidet ferien med noen dager så vi blir til onsdag:))) 
 
 
 
 
 
 
Jeg fulgte jentene til flyplassen og siden vi dro litt tidlig rakk vi innom Palma for en bitteliten tur innom Bershka, favorittbutikken til Martine ;)
 Jeg snublet pussig nok over Zara Home gitt ;)
(alt for liten tid og så masse fint, men fikk da med meg noe, bilde kommer ;)
 
 
 
 
 
Var ikke tilbake på hotellet før halv ni i går så da ble det Take away fra restauranten på hotellet.
Deilig å ikke måtte stresse ut å spise.
 ( ikke lov å si det kanskje, men jeg er litt lei restauranter nå;)
 
 
Så i går ble det mat på rommet til Skavlan på svansk tv,
 nesten som hjemme gitt, men myyyye varmere ;)
 
 


Ingen kommentarer: