torsdag 3. januar 2013

Året som gikk del 2

 
Februar 2012
 
 
 
Startet Februar i Trondheim hos denne kjekke karen øverst til venstre som heter Ollie, som er hunden til min niese.
Hadde 3 superkoselige dager sammen med dem.
Shopping, god mat og skravling var vel en kort oppsummering av de dagene;)
Gleder meg alt til neste tur.
 
 



Morsdag var det og jeg laget solskinnsboller til min mamma...
 
 

 
 
og Martine laget kunstferdige muffins til meg,
love:)
 
 
 
Med sånne oppdateringer så oppdager man en del ting man trodde men skulle rekke...
 

 
Og derfor bare måtte kjøpe....
Jeg har åpnet Tilda boka, hengt opp zink oppslagstavla, men det er vel også alt.
Ser jeg burde laget meg et par nyttårs forsetter ;)
 
 
 
Fant også bilder av noe jeg ikke rakk å blogge om,
nemlig mine første vårruller.
Ble inspirert av en matblogger fra Skien faktisk, en mannlig sådan, men kommer jo ikke på hva han heter.
 

 
Masse gode grønnsaker, kylling, deilige sauser, glassnuddler og filodeig.
 

 
God hjelp fra Martine og vips.....
Deilige vårruller.
 
Må innrømme at det ble med den ene runden, men det skal vi helt klart lage igjen.
 



Soverommet ble da virkelig ferdig i 2011 trodde jeg, så måtte innom bloggen for å se... og det er helt riktig,men hylle og lamper kom opp i februar 2012.
Kan også konstatere at det ikke har skjedd stort mer der inne...taklister, foringer og en smal skapdør mangler fortsatt, men det er håp ennå, vi har det jo stående... ;)

Plutselig tilbake ;)
 


Ingen kommentarer: