tirsdag 1. januar 2013

Godt nytt år



Som resten av julen så ble denne dagen litt annerledes en planlagt, men til gjengjeld så ble den veldig koselig.
Vi endte opp å spise pinnakjøtt hos mamma og pappa,så kalkunmiddagen blir i morgen.
Her er noen bilder fra kvelden.
(tatt med ipad i dunkel belysning så litt uklare bilder)
 

 
 
Årets nyttårsbord dekket i full fart med det jeg fant:)
 


 

Her er grunnen til at vi pleier å feire nyttårsaften hjemme i rolige former..., han heter bamse og er ikke spesielt glad i raketter, men det gikk veldig fint hos mormor og beste i kveld altså.
Han og Pål gikk hjem litt før rakettene slo til for fullt.
 
 

 
 
Mamma er ikke veldig glad for å fotograferes, men jeg fikk legge henne ut til nød ;)
 




Ikke overfornøyd med dette bildet jeg heller, men må hun så måtte jeg ;)





 
Mamma fikk ikke riskrem julaften, men jeg fiksa i kveld med hjemmelaget rød saus.
 
 

 
Rosa bobler kl 00.00 og da er det bare å ønske dere som er innom et riktig godt og innholdsrikt 2013.
 
 

1 kommentar:

Karine sa...

Fine bilder av fine damer og Bamse :)