tirsdag 14. juni 2011

Eplekassen min...

Dette innlegget skulle inneholdt litt om forhistorien til denne kassen jeg reddet fra "døden"i påsken, naboene våres hadde jo tenkt å kaste den på søppelbilen fordi den var blitt ødelagt av snøen i vinter, sukk....






Tar jeg ikke helt feil så har den en fortid som eplekasse på en gård i Gvarv i Telemark.


Nå lever den pensjonstiden hos meg og jeg vet ikke om jeg eller kassen er mest lykkelig ;)



Frem til nå har den stått til pynt på verandaen vår hjemme, men siden den skal pusses opp, verandaen altså, så har den nå flyttet ned til Stavern og campingen.


Var litt usikker på om den skulle pynte opp ute sammen med blomstene mine...


eller brukes som hylle inne...da enten på kjøpmannsdisken eller på kjøkkenbenken i forteltet.



Glemte helt å ta bilde av den på kjøpmannsdisken, men syns helt klart at den passer best her, på kjøkkenbenken altså.




Greean Gate serviset mitt hadde jeg nemlig litt vanskelig for å plassere, jeg liker det jo så godt så det hadde jo vært ille å putte det inni et skap.



Så nå bor kassen på benken og fungerer som skap og hylle på en gange, genialt spør du meg og slett ikke feil ;)




Tudelu fra meg :)

Ingen kommentarer: