lørdag 4. juni 2011

Et album blir til....


Min kjære venninne Rita skal gifte seg med sin Mats iløpet av Juni og og som seg hør og bør så må et utdrikningslag til og da også en gave :)


Jeg bestemte meg for å lage et album fra en tur vi hadde for noen år siden til Riga.....saken var bare at jeg bestemte meg for det litt sent....sånn som dagen føre ;)


Kjøkkenbord ble omgjort til arbeidsbord (ja det er et strekklaken på bordet etter laget til C;) og så var det bare å sette igang....not...Fotoprinteren bestemte seg for å streike, sukk og stønn...



Litt(mye)hjelp fra brodern via telefon kom den om sider opp og jeg var klar til å begynne(kl.2 om natten ;)


Planen var å lage et lite et fra bunnen av, det skulle jo bare være et lite minne i tillegg til gaven, men når jeg så alle bildene og kom på alle minnene så er dette albumet antakelig for lite også.....;)


For meg når jeg lager album er mye av lobben å finne bildene først...



(altså, dette er ikke en ferdig side)



Fortsatt bildeforberedelser...


Kommer tilbake med mere fra albumet i et senere innlegg, nå mååååååååååå jeg ut å sole meg ;)


Ha en strålende lørdag alle sammen, forhåpentligvis i solen:)

Ingen kommentarer: