fredag 10. juni 2011

Ny båt :)


Nå er det altså ikke vi som har fått oss båt, men naboene på campingen:)

(Lurer på om han har feilnavigert bittelitt ;)


Den er akkurat passe stor og akkurat passe liten ;)

Her i Stavernsfjorden er det mange søte små kriker og kroker (les:skjær og holmer) og da kan ikke båten være for stor for da kommer vi ikke inntil.


Jeg elsker å sole meg og Rune, skipsrederen ;) var helt sikker på at det var plass til meg forran på båten og det var helt riktig :)
Med en pute i ryggen her så kommer jeg til å kose meg i sommer :)



Jeg kan jo ligge litt på tvers også...



å i denne stillingen får jeg ikke streker på halsen når jeg soler meg ;)

(for orden skyld så skal jeg samle beina i bikinien, hihi :)


Jeg har tinget på jobben som gallionsfigur ;)


Hmmmm, hva er dette??


Et rom til å ha tau i og perfekt til hekken min ;) da sitter jeg godt i ruskete sjø ;)



Jobben som gallionsfigur kom også kombineres med å kikke etter hvor grunt det er når vi skal inni i smale viker ;)


Da gjenstår det å navigere riktig i morgen, ned til vannet og å be til høyere makter om at det blir en super sommer så jeg får solt meg på dekk ;)


SKIP O´ HOI

5 kommentarer:

Fie sa...

Hehe...du er veldig morsom :) Smiler godt av innlegget og alle de lekre bildene av deg. Kos dere på campingen.
Klem

Nina sa...

Hihi,takk for det ;)
Ønsker deg og dine en koselig helg også :)
klem

MissMette sa...

Hehe... herlige bilder :)
Ja, man skulle hatt en
båt, særlig når man har
så fin skjærgård ღ
Flotte album du også
lager, gøy å se...
Ønsker deg en strålende
pinsehelg, klem fra
Mette

Nina sa...

Takk for kosleig kommentar Mette:)
Ønsker deg og lillebamse en koselig pinse også.

Klem Nins :)

Broren din sa...

He he... Morsom du søs ;)
Lover å lese mere på bloggen din.