torsdag 16. juni 2011

Hurra :)

Så ble jeg 29 og noen år igjen da ;)

(Kremt, for ordenskyld så er det vist 42 jeg ble)




Dagen har vært litt småhektisk, men skal feier den med Spa og en god middag med familien på Grand Canaria i sommerferien, gleder meg:)






Fikk pakke av mannen og barna :)



Hehe, lurer på hvor lenge den er så blank og fin...


Har allerede fått fnatt av fingeravtrykk, så det spørs om ikke jeg må ut å kjøpe meg et etui ganske så snart :)



Nydelige roser har jeg fått av mamma og pappa.



Har ønsket meg gavekort på IKEA fra dem også,så kanskje det kommer en sittebenk på kjøkkenet snart:)



Bursdagsklem fra meg til dere som er innom å kikker :)

4 kommentarer:

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

En stor gratulasjonsklem til deg Nina, misunner deg turen:))

moniq sa...

grattis med dagen som var!!! klem ps: skal du på treff i november?

Sissel sa...

Bursdagsklem til deg, bedre sent enn aldri:) Her har det vært en smule hektisk de siste ukene, men nå er det bloggetid igjen.
Kos deg med den lekre ipoden.
klem Sissel

Nina sa...

Tusen takk jenter :)

Bente, jeg skal ta en paraplydrink for deg ;) og når j eg kommer hjem så skal jeg svinge bortom deg å se om du har noe fint jeg kan bruke i butikken din, hehe, det er jeg nemmelig helt sikker på ;)

Monica, jeg skal vist øve meg på et freff i slutten av septemper ner nede i Stavern så da blir jeg nok hekta og kommer i November også ;) Er det på Grorud tro?

Og Sissel, er du hjemme til uken? Trenger stempel både til bryllup og konfirmasjin....har du noe lurt?

Stor klem fra regnfulle Stavern