søndag 26. juni 2011

 I går var endelig dagen her, Rita og Mats skulle gifte seg :)

Jentene våres hadde fått i oppdrag å dele ut program til alle gjestene i kirken.
Rita synger i kor og de sang vakkert i og utenfor kirken.

 Etter vielsen gikk vi i samlet flokk opp til en park i nærheten hvor vi fikk mat og drikke og kunne strekke litt på beina, en veldig koselig seanse.

.
Brura og den nydelige datteren som var superflink brudepike.

 Brudeparet kjørte standsmessig av gårde i en skinnende rød Corvette. 



Gaver må noteres og registreses, jeg håper alt ble riktig....

Brudeparet er over middels glad i å kokkelere og på menyen var det tapas i mange varianter, en samling av det de liker best tipper jeg, nydelig var det iallfall:)
Sjekk ut de superfine serviettene med monogram,navn og dato for dagen.

Bryllupskaka var heller ikke i den tradisjonelle varianten men mange små nydelige porsjonskaker som smakte himmelsk.

Jeg lover, den jeg spiste var til å dø for, sukk ;)
Det var ikke bare brudeparet som fikk gaver, alle gjestene fikk en rull hver med koselige ord og utvalgte oppskrifter til akkurat oss, fra de mange kulinariske middagene de har kokkelert sammen opp igjennom årene.
Gleder meg til å prøve og blir det bra så kommer bilder og oppskrift ut her etterhvert:)

Tusen takk kjære brudepar for en fantastisk dag:)

1 kommentar:

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Å dette så nydelig ut! Flotte bilder..Klem fra meg:)