onsdag 22. juni 2011

Skipsreder vogna ;)

Da er det vel på plass med en titt inni til "skipsrederen" og frua ;)

(de som har følgt med har vel sett båten jeg skal ha sommerjobb som gallionsfigur på??, dette er Skipsredernes sommerbolig ;)
Noen kaller det spikertelt, andre hytte, fruen i huset kaller det for fortelt, hehe.
Her har vi hatt mange koselige middager og ikke minst kortkvelder:)


Her er heller ikke noe tilfeldig, men en gjennomført Maritim stil, love it´:)


Her er døren inn til selve vogna.
Hvis noen lurte så er det meste inni dette glass skapet i Maritim stil :)


Da de overtok vogna for en del år siden rev de ut en del og trakk om det som kunne trekkes om og resultatet er blitt sååååååå lekkert:)
(sjekk bordet, kombinert bord og barskap og glassplata blir holdt av et ror, sier ikke mer ;)

En liten sittegruppe inne med masse kule detaljer til.

Kjøkkendelen, eller byssa ;)


En annen vinkel...


Camping er unektelig litt trangt så man må tenke lurt og praktiske løsninger, noe skipsrederfrua er ganske god på. De maritime krukkene til skipsrederen har da fått en praktisk hylle fra kjøkkenavdelingen til Ikea, kurvene til venstre er muligens fra Søstrene Greene.

Soverommet er knøtt lite,men utrolig lekkert......

og har selvsagt maritime detaljer og ikke minst en flatskjerm på veggen ;)
(sjekk ut fotografen i speilet da, hihi ;)
Vognen inneholder bad og wc og ennå et soverom eller.....
Det er dette skiltet som står på den døren så hvem vet ;)


Håper dere har kost dere på rundturen både ute og inne og som skrevet i første innlegg, camping behøver ikke å være Harry.

Har gjort noen ominnredninger i forteltet våres også, så innlegg derifra kommer iløpet av sommeren.


Ønsker dere som er innom en strålende dag :)

2 kommentarer:

Sissel sa...

Guri Malla for en redercampingbolig, der kunne jeg ha flyttet inn på øyeblikket.
Klem Sissel

Nina sa...

Hehe, ja ikke sant, der er det bare knallfint syns jeg.
Har sverget til campingvogn helt til i år, men nå ønsker jeg meg faktisk en sånn stor vogn jeg også, som jeg kan rive ut av og bygge en skikkelig ninavogn.
Det hadde vært noe det :)

Klem:)