lørdag 28. januar 2012

280112


Her er litt jeg fant frem fra en boks inne på hobbyrommet mitt.
(som snaaaart må ryddes så jeg vet hva jeg har)
Sto litt fast på hvordan den andre puta mi skulle bli nemlig.




Jeg har det fortsatt ikke helt klart for meg, men blonder, bånd og kanskje noen tall...hmmm, vi får se..halve morroa er jo å gruble litt på det.




Her er et nytt sy prosjekt jeg fikk i fanget her om dagen. Fasaden her vi bor blir pusser opp og vi venter på nye hvite vinduer. På en liten shoppingrunde her om dagen fant mamma dette nydelige stoffet som hun lurte på om jeg kunne lage gardiner av....
Egentlig lift gardiner, men det tør jeg ikke begi meg ut på, så det får bli rull opp gardiner. Ikke at jeg vet om jeg kan det heller, men vi får se ;)

Her står det pakking på planen, skal nemlig til Trondheim i morgen med natt toget.

Ha en fin lørdag :)

Oiii, innlegg nr 300 :))

2 kommentarer:

Sissel sa...

Spennende med sånne rotebokser, vet aldri hva som dukker opp :)
Flotte blonder fant du iallefall, blir nok fine på puta.
Mamsen får sikkert noen helt utmerkede gardiner etterhvert, gleder meg til nye hvite karmer jeg også.
Gratulerer med nr 300.
God tur med toget.

Klem Sissel

Nina sa...

Tusen takk for koselige org Sissel.

Ønsker deg en fin uke.

Klem Nina :)