fredag 20. januar 2012

Strikkedilla


I høst var mamma og jeg på shopping,
(nææææ, er det mulig ;)
Mamma fant en strikkehals som man snurrer 2 ganger rundt halsen, men den var i feil farge. Jeg tenkte at en sånn en kan jo jeg sikkert strikke og garn ble kjøpt inn og vips, men tykke pinner og garn, var det en hals på nullkommasvisj ;)





Har faktisk laget 2, men helt glemt å vise de her. Nå har strikkedilla kommet litt tilbake og ny hals er på gang, men da i en annen variant.....




som skal ha denne kule rosa knappen på seg.
Håper å bli ferdig med den i løpet av helgen så da kommer den på trykk her.




Det ble litt shopping i dag også gitt, lykt fra Dorothea og litt annet småtteri. Rosa garn ble også kjøpt inn som plutselig blir en hals det også tror jeg;) 



Helg allerede og med ferdig vasket og ryddet hus (et under) kan jeg jo bare legge bena på bordet å strikke i vei ;)

Ønsker dere som er innom en fantastisk helg og tusen takk for koselige kommentarer på siste innlegg:)

3 kommentarer:

Jeanette sa...

så fiin :) Jeg kjøpte jo garn når jeg bodde hos dere for å strikke en hals. Garnet ligger fremdeles innpakket, såe.. hahaha :P

Ha en finfin helg tanten <3

Sissel sa...

Næmmen har du handla Nina, det var rart..... :)
Kjempefine farger på garnet ditt og knappen var stilig, gleder meg til å se den ferdige halsen.
Nyt ditt rene og pene hus og kos deg med strikkepinnene.
Klem Sissel

Nina sa...

Næmmen her var det 2 kommentarer jeg ikke hadde fått med meg gitt. Jeanette, da kan du ta det frem når jeg kommer oppover (krysserfingrene for at jeg får det til)så kan vi strikke ilag :)
Å Sissel, fniiiis, jepp...jeg er god på det å shoppe. Det var ikke helt planen, men meg + Dorothea = shopping, samme hvor blakk jeg er ;)