mandag 23. januar 2012

Ferdig

Vet ikke helt hva jeg skal kalle denne, det er jo liksom ikke en hals....




litt mer en poncho...eller, nei jeg vet ikke, hihi ;) Alle hadde lagt seg så jeg får ta bilde en annen dag hvor jeg er har den på.
Den henger liksom over skuldrene mine og er så god og varm:)




Kjøpte meg rosa/lilla garn her om dagen og med litt tykkere pinner og 3 nøster
(strikket med alle 3 trådene samtidig) 
strikket jeg denne på nullkommaniks nå i kveld(under en time). 3 nøster til og en knapp så har jeg ennå en skuldervarmer ;)  




Jeg var litt overivrig i siste innlegg og skrøyt av at opptil flere puter skulle se dagens lys i helge...




Jeg begynte friskt i går kveld med å klippe opp, men blogglesing og tv titting vant i dag.
Som dere ser på bilde over så har jeg kuttet opp, så det er bare å finne igjen stoffene fra før jul
(hmmmmmm...lurer på hvor jeg har ryddet bort de)
og litt tid ved symaskinen så er det nok puter snart :)

Ønsker dere en fin uke:)

2 kommentarer:

Sissel sa...

Veldig lekre farger på denne ponchalsen din, ser veldig varm og god ut:)
Det er ikke alltid det går helt som man har tenkt, men du er jo godt i gang med putene dine.
Det ser bare så utrolig koselig ut i benkehjørnet ditt, kos deg :)
Klem Sissel

Nina sa...

Takk for koselige ord Sissel:)
Ponchals, var jo et genialt navn forresten ;)

Tudelu og en fin uke til deg :)