mandag 2. januar 2012

Godt nytt år

Endelig et livstegn fra meg.

Førjulstiden var vanvittig hektisk som for så mange andre, men med 2 hus å pynte og ikke minst 2 julegaveinnkjøp så må jeg noter meg bak øre...eller her inne at jeg begynne i november så smått neste år ;)


Her er et par eksempler på noen av julekortene som gikk ut i år, drøye 65 stk, puh. Hele familien var i sving og jeg håper de fleste kom frem i tide.


De var veldig enkle i år, men jaggu tar det til...



Å de ble akkurat så søte som jeg hadde håpet:)



Hadde noen syprosjekter også som også med fordel kan begynnes på bittelitt før til neste år, hehe. Her en tøypose til ei venninne av Martine. Hun hadde kjøpt mange sorte tynne strømpebukser til henne i julegave og da kom jeg på den geniale ideen om å sy en pose som hun kunne ha de i, lur idé, men kanskje ikke kl.4 på natta ;)

Laget forresten en pute med samme trykk i julegave som ble godt motatt :)


Her er den det siste jeg laget rett før jul og den er foreløpig i hus ennå. Har flere trekk på gang som jeg rett og slett ikke fikk ferdig føre jul, men så snart hverdagen kommer(ups....det er vist allerede i morgen)så skal jeg plukke frem symaskinen igjen.

Ønsker alle som er innom en riktig fin uke og alt godt i året som allerede har trillet igang :)

Ingen kommentarer: