onsdag 28. oktober 2009

Et album blir til....

I går var jeg hjemme hos en kollega på ost og kjeks, og siden det var første gangen for meg dit ville jeg lage en liten overraskelse. Tenkete først på en hjemmelaget vinpose eller en vinflasketag med et bilde eller to fra en firmatur for et par år siden, men klarte ikke å velge bilde så det ble plutselig et lite album ut av det.....

Tenkte jeg skulle vise litt hvordan jeg starter og så skal jeg legge ut resten når jeg får tatt ordentlige bilder i morgen eller noe.


Man tar en pappbit (jeg sparer på nesten alt av innmat når jeg kjøper gardiner eller duker, for som dere ser så kan det fort bli et lite album)


Deler den i to.....


Printer ut noen bilder og finner frem litt stæsj.....sitter oppe hele natta og vips...

Å nei, glemte å laste opp forsiden i natt..., men skal komme tilbake med et innlegg litt senere i dag.

Ha en strålende dag dere som kikker innom :)

Ingen kommentarer: