torsdag 29. oktober 2009

Dette tok litt tid...

...men her er hele albumet som jeg må si jeg ble ganske fornøyd med tatt i betraktning at jeg laget det på relativt kort tid i Ninascrappeverden(ca. halvannen dag) Så det er håp for alle dere andre som jeg holder på med album til også ;)
Fronten på albumet.

Her har jeg brukt Qk´s font som heter sunshine.
Her her jeg brukt KQ Olivia tror jeg og så har jeg revet litt i arket og brukt stempeputen litt for å frem litt kule effekter.

Siden albumet bare måler ca 11x17 så var jeg nødt til å forlenge noen av sidene for å litt helhet i bildene sånn som her

Viser doble sider i tillegg til enkle så det er lettere å se detaljene.

Her har jeg brukt god gammeldags Dymo tape til å lage teksten med.

En veldig enkel side med pyntepapir, bilde og en liten pyntesak fra Nille



Her har jeg brukt noen miniknapper på siden, selv klebende netting under og ferdig alfabet klistremerker som jeg måtte lime litt ekstra på så de ble sittende.
Prøver å la sidene matche litt til hverandre.

Dette bilde bare måtte jeg ha med, stakkars Mai-Lis skulle ta bilde av meg da jeg drakk tequila, men kamera har en tendens til å reagere litt tregt så hun fik ikke med hele seansen ;)

Fronten på en trippel side, man løfter opp flippen og så.....



Her er en av 2 sider brettet ut.


En litt skrikende siden kanskje, men har plukket opp fargene fra genseren på hun bak bardisken+ at hele bar/restauranten var ganske fargerik så det ble litt kult allikevel syns jeg.

Når sidene er så små som her så må jo bildene nødvendigvis være litt små også, men jeg tror det vil vekke til liv minnene allikevel.

Damene forran dom kirken. En litt kjedelig side, men ble litt bedre med tekst på. her har jeg brukt mini fonten Marisa fra Qk.
Litt vanskelig å se her, men blondene fra siden før lager en litt søt ramme rundt her også.

Her er vi klare for hjemturen, en smule slitne alle sammen. Merket hvor det står destinasjon er er glassklistremerke på et vis og fonten heter metro og er også fra Qk
Baksiden.

Albumet sett ovenifra

3 kommentarer:

Helene sa...

Det er bare så kult!! Veldig dumt av meg å dra innom Panduro og ta med meg inspirasjonshefte og katalog merker jeg.. handlelisten har blitt en smule lang. Og så har jeg prøvd å lage julekort med de greiene jeg kjøpte, men jeg må ha flere deler.. jeg må ha hvite blomster!! Jeg må! Ahhrg. Jeg har ikke tid eller råd til dette X_X

*^_______________________^*

Soffi sa...

WoW! Utrolig bra :o) Flink som alltid du ninagull! Klemz Soffi

Trebarnsmamma, datter og kone- som fortjener en prinsessekrone! sa...

Så flink du er, slik har jeg bare ikke tålmodighet til, desverre ;) Vanvittig fint er det uansett!