fredag 2. oktober 2009

Nina+Billy =SANT

Hehe...det er faktisk helt sant, jeg er så utrolig fornøyd med endelig å få skap på hele veggen mellom stua og kjøkkenet. Jeg har vært utrolig effektiv denne uken da jentene var i Namsos, ut med glass skap og stort skrivebord og inn med 3 store og 2 små Billy hyller fra Ikea. Var litt i tvil om de kanskje var for grunne, men nå er jeg strålenes fornøyd. Nesten 3 meter skap som jeg håper skal sluke en del hobbyting, samt glass selvsagt og annet som sårt trenger et sted å "BO"


Da skrudrillen min hadde lagt deg på et lurt sted,var det jammen meg godt jeg hadde dette på lur..., et søtt lite verltøysett som jeg kjøpte i sommer.


Å ja, det er jeg som har montert alle skalpene "heltavmeglene" FLINK??? Ok, Pål har montert dørene, for det er jeg ikke spesielt god på.


Her er det, ikke et veldig bra bilde..., men en liten ide om hvordan det er.Borterste del er viet til hobbyting, men er redd det går med noen flere hyller når jeg har fått ryddet opp i alle hobbysakene mine ;) Skal snakke med min kjære niese og høre om ikke hun kan ta et bedre bilde med sitt kamera en dag. Jeg er iallefall utrolig fornøyd med både skap, alt jeg får plass til og ikke minst at vi har fått bedre plass.

2 kommentarer:

Anita L sa...

Åh, gleder meg til å se bilder :)

Hanniblogg sa...

Flink!

Hilsen Marianne