søndag 18. oktober 2009

Superhelg :)

Da er jeg hjemme fra en utrolig koselig helg hos i Skien hvor jeg har blitt behandlet som en prinsesse hele helgen :))

Eget rom har jeg og det er ordnet etter alle kunstens regler, favorittsjokoladen min lå klar sammen med lesestoff og ferdig oppredd seng, hotellet tilstander de lux.



Ofte blir jeg servert en spennende ny rett og denne gangen intet unntak, her en Malaisisk suppe hvis jeg ikke husker feil, håper Marianne maile meg oppskriften, med mindre den er superhjemmelig.


Shopping er jo en av favoritt sysslene mine,og siden julen snart nærmer seg var unnskyldningen min denne gangen at jeg burde få begynt på julekortene snart, så en tur til Papir i Hjerter sto høyt på ønskelisten. Hanni ,som forøvrig har fått sin egen blogg i helgen,er også bitt av kortlagebassillen, så hun og jeg vimset rundt der inne en god stund på fredagen.

Her er litt av det som ble med oss hjem derifra.

Søstrene Grene er en artig butikk med mye fint til en ganske billige penge. Jeg er jo i ordne og fikse humør om dagen og disse fine eskene skal hjelpe meg å få orden i skapene på badet hadde jeg tenkt. Prisen er ganske artig også, den minste esken koster kr 8.88. De har en del hobbyting der også som er kjekke å ta med hjem.


Jeg liker å ta bilde av det jeg kjøper og det jeg lager og det det gjør Hannimor også, riktig vinkel er viktig for de perfekte bildene ;)


Vi kan jo ikke bare sitte bøyd over papir og stæsj, litt trim må også til og jeg er sikker på at denne familien bodde på et sirkus i et tidligere liv :)

Over er det Hanni som turner og under er det Caroline.

Vel er vi over 40, men gamle turnere som vi er så skulle ikke vi være noe dårligere,hehehehe ;)

Etter litt strekk, bøy og høye svev;) bar det bort til hobbysakene igjen.



Jeg har det med å være litt treg til å komme i gang, men Marianne som hevder hun hverken har tålmodighet eller er en hobbydame, imponerer meg stort, under er det hun har laget i helgen og jeg klarte så vidt å lage et kort....sier ikke mer.


Skikkelig flink er du snuppa :))))


Helgen ble avsluttet med en nydelig middag hos Kari og Tore, mamman og pappan til Marianne. Her er hele familien samlet rundt bordet hvor vi fikk servert oksestek med deilig tilbehør og hjemmelaget kake til dessert, mmmmmm sier jeg bare:)))


Tusen tusen takk for nok en koselig helg hos dere, gleder meg alt til neste gang, som jeg håper ikke blir så lenge til.

2 kommentarer:

Hanniblogg sa...

Jeg er jo blitt en blogger og en hobbydame etter inspirasjon fra deg!
Var inne på Prinsesse Elin igår, elt til du forstyrret meg. Har ryddet og sortert i hobbykassene til Hanni. og første kort blir gitt bort i morra!

See you in November! Marianne

Hanniblogg sa...

Det var hyggelig å ha deg på besøk Nina :P Håper du kommer snart igjen. Tøff blogg :)
Hilsen Carro =)