tirsdag 31. august 2010

Hobbybogg /shopping og interiørblogg

Må nesten le av meg selv....dette begynte jo som en hobbyblogg, men når jeg ser tilbake på innleggene fra i sommer så minner det mest om en shopping og interiørblogg;)
Vonde armer har satt en stopper for det kreative, men håper at jeg utover høsten kan få satt meg ned med kreative tanker i hodet.
Til helgen blir det nok litt shopping igjen for da er det StempelScrap i Skedsmohallen (gleeeeeeeder meg)
Her er noen bilder jeg tok inne hos Othilies Gårdshandel på lørdag, nyyyyyyyyt sier jeg bare :)




Skiltet bak der gleder seg til å komme opp på veggen min ;)






Mamma, her er dukkevognene du så gjerne vil ha ;)


Den krukken burde jeg jo også hatt til de 2 små jeg kjøpte......;)


Jeg trodde jeg tok bilde av disken uten innehaveren også,men det gjorde jeg ikke så hvis du ikke vil være med har så gi meg beskjed... Det er lampen over disken jeg vil vise frem for den ønsker jeg meg sååååååååååååå utrolig masse. Olivenkransen ble nesten også med meg hjem...næææææææ ;)

Tror nok at det må bli en tur innom her før vinteren setter inn for et par ting til er jeg redd, eller så virket det som om hun sendte varer også faktisk.

Ønsker dere en fantastisk uke :)


3 kommentarer:

Sissel sa...

Hei på deg!

Takk for kommentering :))
Synes fortsatt dette ser ut som en ønske/godtebutikk.
Skal på messa på lørdag og gleeeeder meg stort. Masse forventninger, er første gang vettu...
Meeen, skulle hatt større lommebok, reiser sannsynligvis på en aldri så liten tidlig høstferie til Hellas rundt 18. sept. Må ha litt lommepenger med dit også.

Klem fra midt på blokka.

PS: det er bare å stikke innom...

Anonym sa...

Herlig butikk med masse spennende saker! Det skiltet med Coffee osv er jo bare helt herlig! Må nesten skaffe meg et sånt. :o)))
Mette

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Hei! Mange fine bilder du tok, men jeg er ikke veldig fotogen.( Kunne jo vært værre.) Så flott at du er fornøyd med varene dine, og tusen takk for all reklamen.Ønsker deg mange fine dager og hils gjengen:))