fredag 15. oktober 2010

Here I come Halden:)

Jeg burde nok ideelt sett vært hjemme denne helgen for å fortsette rydde/pusse opp prosjektet vårt, men da jeg ble invitert til en scrappehelg i Halden så klarte jeg ikke å si nei. Min fetter og hans Ann Sofi flyttet dit for et halvt år siden og jeg har ennå ikke vært der. Å i tillegg så har det poppet ut en liten Eirik i mellomtiden som jeg er helt syk etter å hilse på.

Jeg har sjelden bare et prosjekt gående (jeg vet, sinnasnekker´n på tv har sakt at man skal ta et rom å bli ferdig med det først),men det er jaggu ikke lett. Vi har flere prosjekter på gang hjemme for tiden og oppi dette skal jeg lage et album for ei god venninne ;) Over her er et godt knippe stæsj fra Bikuben på Strømmen (for de som ikke har vært der ennå, det er verdt turen, snakk om butikk, stønn..)

Nei nå må jeg få opp farten, koffert skal pakkes med ting og tang, luer på om jeg får plass til noen klær?

Ønsker dere som er innom en riktig koselig helg og kryss fingre for at jeg faktisk får scrappet litt, jeg har en tendens til å finne på alt mulig annet for jeg er så treg til å komme i gang;)

Tudelu :)

Ingen kommentarer: