søndag 10. oktober 2010

Rom bytter eier....

Da har det plutselig gått en stund siden sist innlegg og det er fordi jeg har lagt overførtingskapelen på et lurt sted.....og hvis jeg hadde hatt mot nok så skulle jeg vist hvorfor den ikke er lett å finne;) men dette hjemmet er absolutt ikke bloggbart for tiden.
Martine flytter inn på vårt gamle soverom og vi flytter inn på jentenes rom.
Det betyr totalt kaos i en ikke altforstor leilighet.
For å spare gulvplass inne hos Martine så har jeg kjøpt et par Malm komoder på Ikea og så skal jeg bygge en ramme og plassere madrassen hennes oppå der. (kremt, ikke helt sikker på om det er jeg som skal bygge ramma) Noe jeg er helt sikker på er at det er jeg som har bygget Malm komoder.
Lego for voksne de møbel pakkene fra Ikea :)

Her er det meste skrudd sammen, men syns ikke jeg kunne begynne å hamre så sent så i morgen kommer bilde av de ferdig og kanskje i riktig formasjon. Rammeplankene eller pinnene som jeg så kjekt formulerte de som i går er ikke i hus ennå, men tipper mannen i huset plutselig har kjøpt de på mandag ;)

Han hadde forøvrig bursdag i går og det feiret vi på kino hvor vi så Nokas....ikke mitt første valg, men så var det heller ikke jeg som hadde bursdag. Trøtt som jeg var sovnet jeg nesten, men med relativt masse skyting så våknet jeg til ;)

Som straff for kjedelig film;) hadde vi et liten stopp på Ikea hvor ting og tang til rommene ble kjøpt, fortsatte med bursdagsmiddag på Roma og så har jeg skrudd komoder til nå. Effektiv lørdag spør du meg ;)

Planen i morgen er å få litt orden på kaoset og det gleder jeg meg til :)))

Nattinatt fra meg :)

1 kommentar:

Sissel sa...

Så diftig du er Nina, du har stadig oppussings/møbleringsprosjekter på gang. Her har feberen ikke vært noe grei, så vi har for det meste snurra rundt i sengetøyet.
-trøtt morgenklem-