onsdag 20. oktober 2010

Mini spa

Min eldste datter går på hudpleielinjen på Stovner videregående skole og i kveld var jeg så heldig at jeg fikk en lang og superdeilig behandling av henne:)
Først velkomstmassasje etterfulgt av rens og peeling. Så var det en fuktighetsmaske som jeg lå med en stund og så avsluttet hun med en lang og god massasje av ansikt og øvre del av brystet, sukk så utrolig godt:) Hodebunns massasje måtte vi utsette for jeg hadde en hund som måtte så skrekkelig ut, hehe ;)
Her skulle det selvsagt vært et bilde av min helt private hudpleier og meg, men kamera lå på et lurt sted.
Klassen hennes er delt inn i 2 grupper hvor de skal starte sin egen bedrift og ta i mot kunder og
‎9. November starter Perlepikene UB (bedriften til Charlotte) med behandlinger.
Dette vil foregå på Stovner vgs. og Ammerudhjemmet.
Skulle noen som titter innom her tenke seg en behandling så ta gjerne kontakt med meg her inne eller på mailen min så skal jeg formiddle det videre til den unge hudpleier spira ;)

4 kommentarer:

Soffi sa...

Jeg vil, jeg vil, men vet ikke om jeg får til...hvilke dager kommer de til å ta i mot kunder da? Jeg må jo passe på at larsern har fri hvis jeg skal klare å få det til. Er litt misunnelig på deg nå merker jeg :) Du får hilse så mye til flinka da :)Klem

Nina sa...

Hehe, det kommer til å være bedrift på tirsdager, men jeg er helt sikker på at hun tar privatkunder også. Så hvis vi tar pizze på en onsdag f.eks så kan du jo få behandling før maten :) Vurderer å kjøpe en massasjebenk til oss 2 som vi kan dele på så kan vi ordne en liten spa avdeling når det trengs på hobbyrommet mitt :)

Klem fra oslo :)

Soffi sa...

Å ja, det synes jeg dere burde gjøre! Da er det ikke umulig at jeg kommer innover til dere så ofte jeg kan :) hihi I morgen er det altså en uke siden du var her hos oss i Halden, tiden går SKREKKELIG fort! Har ikke fått sjekket ang. juleverkstedet vel? Klem

Fie sa...

Oi...så deilig, du bør jo benytte deg av denne muligheten! Litt misunnelig nå - jeg også. Stemmer uansett for den greia med massasjebenk på hobbyrommet :o)