onsdag 19. januar 2011

Ikea + et kupp :)

2 innlegg på en dag, jøjje meg ;)
Mamman min har vært skikkelig dårlig i jula og faktisk ei stund etter jul også, men nå begynner shopping lysten å vende tilbake så da tipper jeg hu straks er i rute ;)
Dagens tur gikk til Ikea (i love it) ; trenger nemlig noen småting til mitt nye kjøkken:):):). De hadde selvsagt ikke alt, men noe ble da med hjem :)
Har jo om organiser noen kjøkkenskuffer og trengte litt ny innmat. De har jo noen geniale skuffeinndelere som man kan justere etter eget ønske så det ble med. Har veldig lyst til å ha tallerkenene mine og ildfaste former i skuffene også, jeg er jo ikke verdensmester i høy og med vond arm og skulder tenkte jeg det var smart å ha de i skuff, men de hadde selvsagt ikke innsatsen til store tallerkener inne så det får vente.
Litt linstoff som plutselig kan bli til noe annet en bare stoff kom svevende ned i kurven og for ikke å glemme lampen Barometer som nå er på salg:)

En aldri så liten tur innom Linderud senteret ble det også og på B-young fant jeg denne supersøte kjolen som satt som et skudd, til langt under halv pris :))))

Jeg elsker hjerter, å på et stativ med smykker til halv pris hang dette søte armbåndet med hjerter på... Helgens antrekk er nå reddet :)
(får jeg har jo ikke noe annet i skapet liksom ;)

God torsdag til dere som er innom :)

4 kommentarer:

moniq sa...

shopping er terapi for sjela :) jeg gleder meg til jeg kan svime litt rundt selv... Har funnet en supersøt kjole her oppe i en butikk hos oss... den er så fin! jeg vil haaaa :)ha en fin kveld da!! :)

Nina sa...

Hehe, ja det er sikkert og vist.
Håper tåa gror fort så ingen rapper favoritt kjolen din før du rekker å kjøpe den selv. Nå ble jeg skikkelig nysjerrig altså, kan du ikke legge den ut når den er vel i havn ;)
Ha en strålende tordag selv om den er rett ut med beine i været ;)

tudelu :)

Soffi sa...

Hallois! Merker at jeg må ta meg en tur inn til deg snart for å sjekke ut det nye kjøkkenet deres! Jeg blir kanskje med Anne innover en tur i februar, kanskje jeg rekker en tur innom dere også :) Er det ev mulighet for å bestille en time hos Charlie-mor da? Kommer snart en liten invitasjon til dere i posten, blir kanskje et lite innlegg snart også ;) hehe
Nattakos fra Halden

Nina sa...

Ååååå det hadde jo vært kjempekoselig. Tipper Charlie har veldig lyst til det ja, men har ikke fått hosta opp noe benk ennå da, men vi har brukt sofan og det går veldig bra :)
Gelder meg til både invitasjon og innlegg :)

Tudelu :)