onsdag 19. januar 2011

Sko igjen.....;)

Skrekkelig lenge siden et skoinnlegg ser jeg, så her kommer det et ;)
Da jeg skulle til Cato senteret i desember fikk vi liste over ting og klær som skulle være med og det sto at vi skulle være en del ute og ha klær deretter....
Jeg dypdykket inn i skapet, men kunne vel egentlig konstatere, eller bekrefte, at jeg ikke hadde så skrekkelig masse vintersko som kunne brukes til utelek eller turer.
(ja jeg vet jeg har hund som luftes om vinteren, men joggesko eller slagstøvler følte jeg ikke var noe i høy snø)

XXL ble oppsøkt for å kikke etter ulltøy og der ramlet jeg over disse søte små :)

Hadde noen fortalt til meg at jeg skulle vimse rundt i disse i hele vinter (ok ikke til kjole da) for noen år siden, (husk jeg er født med høye heler)
så hadde jeg ledd rått, men nå elsker jeg disse.



Ønsker dere en fin onsdag!


Ingen kommentarer: