lørdag 1. januar 2011

Julen over.....???

Naida, ikke helt hos meg ennå....
Kikket innom noen blogger i går og der er julen kastet på hode ut i romjulen, men jeg som ikke har vært hjemme i hele desember nyter ennå litt julekos på kjøkkenet.
Sov ganske lenge i dag, spiste sen frokost på et litt juledekket bord (rester etter middagen lille nyttårsaften) og så har jeg stort sett kost meg med en del juleblader som jeg ikke rakk å lese før jul. Det fungerte veldig bra for meg :)
Nå er det Vakre Hjem og Interiør som står for tur.
Snart kommer eldste datteren opp og da skal vi spille litt kort.

Nyttarsklem fra meg som fortsatt er i julestemning ;)



4 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Godt nytt år! :)


SÅ godt det var å lese innlegget under. Jeg er litt der, gruer meg til onsdag. Mer enn jeg kanskje vil innrømme. ;P Men det er godt å lese at du sitter igjen med så gode tanker, og jeg har ei venninne som har vært der jeg skal som sier det samme. Hun kommer hit på tirsdag. Pep-talk tenker jeg. *ler*

Jeg skal nok blogge litt av oppholdet ja. Bloggen min er jo ikke bare interiør, den er jo livet mitt også. Og så vet jeg det er mange lesere som er nysgjerrig på oppholdet, det er mange fibrolesere hos meg. ;)

Håper du får en flott uke, kryss fingrene for meg! :))

Sissel sa...

Hei du og godt nytt år!!
Kos deg med jula di du, ble jo litt snytt for den hjemlige oppladninga.
Klem fra naboen:)

Nina sa...

Takk for julestøtta jenter ;)
Å Vibeke, jeg krysser fingre og tær og fletter håret for at du skal få et flott opphold :)

Klem fra nina :)

SjarmogKaos sa...

Hei! Takk for koselig kommentar hos meg!! La meg til hos deg, så jeg kan komme tilbake! Klem Cecilie