fredag 23. november 2012

Heklelærling ;)

 
Hold dere fast, "shopping bloggen" får et innsalg av hobbyting ;)
 Vi er forøvrig trygt fremme i Namsos hos svigermor.
 
 


 
Jeg hadde bestemt meg for å høre om svigermor hadde lyst til å lære meg å hekle og det kunne hun:))
(å med litt rødvin innabords gikk det jo som en lek ;)
Har notert meg noen stikkord på mobilen så jeg skjønner det når jeg kommer på egenhånd også ;)
 
  



 
 
Liker ting som gir resultat fort.
 
 

 
 
Det spørs om ikke jeg må investere i en sånn garnsak når Jeg kommer hjem. Masse kan lages av det. Svigermor har strikket lampeskjerm, skal ta bilde og legge ut i morgen....
 

 
 
og disse spisebrikkene har hun strikket og heklet søtt rundt kanten :)
Gjett hvem som kan reise hjem med de i kofferten:))))
 
Nå er det natta her, men gleder meg allerede til deilig frokost og en helt ny dag:)
 
Nattinatt fra Namsos:)

Ingen kommentarer: