mandag 2. august 2010

Campingkjøkken

Har tenkt en stund at jeg skulle lage et innlegg om camping og interiør for det finnes så mange fine husvogner med små hytter forran her vi holder til i Stavern, men har liksom ikke kommet i gang. Men fikk virkelig inspirasjon til å lage et da jeg kikket innom et vennepar som akkurat var ferdig med kjøkkenet i "forteltet".
.
Flisene er fra Flisekompaniet og måler 56x25.
Legg merke til dekorflisene til høyre, råkule spør du meg og det finnes vist flere varianser av de med dekor.

Det var litt for bra vær i sted så de sorte flisene ble som et speil ser jeg, hihi...;)

Her er hele kjøkkenveggen og jeg må jo si at det er 70 ganger finere en det kjøkkenet vi har hjemme. Spørs nok om ikke jeg må gå i tenkeboksen ang. store fliser på vårt kjøkken .., der må det nemlig gjøres et par grep i løpet av kort tid.
Flisene finnes forøvrig i hvite også.

Tjobing :)

Ingen kommentarer: