fredag 20. august 2010

Vårt campingkjøkken

Jeg har jo lagt ut bilder av diverse kjøkken her på campingen i sommer. Lasse og Aina sitt splitter nye super lekkre sorte og stramme og Bente og Jan sitt i den utrolige lekkre fortelthytta dems (finnes under camping, inntil jeg finner ut hvordan jeg linker igjen ;)
Og hvis jeg ikke husker feil så nevnte jeg i en bisetning at jeg skulle legge ut vårt lille kjøkken også, så her kommer det.
Det er med en gang man kommer inn i forteltet, og vi har godt gammeldags fortelt.
Ikke like fjongt og fint som de andre, men det holder i massevis til oss og jeg syns det er godt å ikke måtte stå inne i vogna og kokkelere. Har jo super jobbeutsikt også da, med havet rett ut.



Denne søte kassen fikk jeg til bursdagen min i fjor med litt stæsj oppi og i år har den avansert til kaffe og kakaobeholder og ja, det er en Green Gate lattekopp som står oppi ;)

Elsker levende lys og har tent i lykter både ute og inne i hele sommer.


Min nye lille lykt fra Marihøna, en aldeles nydelig liten hobbybutikk i Larvik som skal få et helt eget lite innlegg litt senere i kveld(natt ;)


Ønsker dere en koselig helg :)

1 kommentar:

Sissel sa...

Hei på deg!
Svever du fortsatt rundt i ferieparadiset ditt? Makan til feriering, ikke bare litt misunnelig.......
Så mange fine lamper og lysholdere du har i din besittelse, levende lys er kraftig undervurdert. Er bare så nikoselig, takk for kos kommentar hos meg og forsatt god camping:))

Klæm