søndag 15. august 2010

Skodilla........

.........har jeg jo så det holder og aller mest liker jeg jo høye sko.....

men i sommer er det disse parene som har vært mest brukt.


Det var et impulskjøp...

Mamma skulle nemlig ha et par og så prøvde jeg et i samme slengen.


Jeg tenkte at 199,- var ikke den helt store summen hvis det skulle vise seg å være et bomkjøp,

men det var det helt klart ikke.

De er blitt brukt til shorts, bukser, skjørt og til og med til søte sommerkjoler.


Det paret til høyre ble supplert med et par i hvite ganske fort og de har faktisk holdt seg ganske bra begge 2.

Tror faktisk at de skal få selskap av et par marineblå hvis jeg finner og kanskje et par sorte nå utover høsten.


Riktig god søndag til dere som titter innom :)

3 kommentarer:

moniq sa...

så kul bildeserie!! :)

Nina sa...

Hihi, kjedet meg bittelitt da noen skyer forstyrret solingen min i dag seru ;)

Anonym sa...

Så morsomme bilder mamsen! Måtte le litt. hehe.. Hilsen Anonyme Charlotte.