lørdag 21. august 2010

Fangsten hos Marihøna :)

Her er fangsten jeg gjorde hos Marihøna i går, pent oppstilt i forteltet ;) Jeg hadde en plan i går om å ta bildene på plattingen til mamma og pappa for jeg syns gulvet der har fått så kul patina...litt drivved aktig liksom, men så satte det inn et regnvær uten like.
I dag er det atter tørt gulv, men vinden setter en stopper for å dandere papp og små duppeditter.
Håper jeg snart blir litt bedre i armer og ikke minst får litt bedre tid så jeg kan få vært litt kreativ igjen, savner det så masse....sette tankene på pause og bare kjenne kreativiteten overta.

Jeg har jo en million ark og papp, men klarte ikke å gå fra det supersøte blomsterete og ark med prikker er jeg stadig i beita for.
Servicen var det ingen ting å klage på hos Marihøna og siden jeg egentlig ikke skulle ha noe spesielt kom hun med noen favoritter og nyheter som som ble ,med meg hjem.


Klarte jo ikke å motstå interiøravdelingen i butikken så her er et litt nærmere bilde av lykten jeg viste i går, en liten bolle fra GreenGate (jeg elsker det merke, hihi) og en liten mugge. Muggen var forøvrig til halv pris og det gjør jo slett ingen ting :)




1 kommentar:

Sissel sa...

Så mange flotte godbiter Nina!!
Likte også veldig godt putene dine, sååååå søte!

Ha det bra:))