tirsdag 3. august 2010

Othilie´s Gårdshandel

I dag har det vært nok en nydelig dag her i Stavern. Solsengen harvært flittig brukt, men i dag måtte vi en aldri så liten tur i butikken for å handle inn litt mat.
På vei hjemover kjørte vi forbi et skilt hvor det sto Othilie´s Gårdshandel og siden naboen ikke hadde vært der før kjørte vi en sving innom. Vi tenkte ikke helt på at klokken kanskje var litt masse, men da vi trillet inn på gårdstunet ble vi godt tatt i mot av butikkens innehaver Bente.
Siden jeg kjøpte kamera mitt i starten av juli har jeg ikke gått mange skrittene uten, men tenkte jo ikke at jeg hadde bruk for det i en kjedelig Meny butikk, hehe.
Skal helt klart tilbake og da med kamera for butikken ligger i super nydelige omgivelser og og er helt fortryllende. Hadde liksom lyst til å ta den med hjem ;) Klarte ikke helt å bare se i dag heller, så denne lille lykten skal nok få et godt hjem hos meg.

Denne skjønne krukken kan romme alt fra småkaker til alskens søte ting. Aller først skal den nok å flytte inn på hobbyrommet tenker jeg.

Det kom ikke så godt frem på bilde, men denne boksen her er i samme grønnfarge som skapet og alle de andre sakene jeg har kjøpt i sommer...nam )

Her er de samlet på på plattingen, matvarene ble helt glemt, jeg måtte bare ta bilde av de først, hehe.
Så må jeg bare få takke for god service og veldig koselig handel. Kan også informere om at Bente har egen blogg og den finner du her :http://othiliesgaardshandel.blogspot.com/

Sommer klem fra en litt svidd nina :)
Ps: Mamma, det er ikke helt rullestol fremkommelig der,for jeg vet du sikler akkurat nå, hehe, men du kan jo kikke inn på bloggen hennes å se, så kan jeg kjøpe for deg :)))

2 kommentarer:

Sissel sa...

Heisan!!
Takk for at titta innom hos meg og for koselige kommentarer.
Vi får prøve å se om vi får til en koselig kortkveld i løpet av høsten:))
Og guri malla som du shopper da og så mye lekkert......litt misunnelig....
Så deilig med en uke i ensomheten i idyllen din, håper du nikoser deg!!

Klem fra byen:)

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

God morgen! Takk og takk dette var bare så koselig. Flott at dere fant noe dere likte her hos meg. Ha en deilig dag på campingen, kos dere masse og dere er hjertlig velkommen tilbake:))