mandag 2. august 2010

Middag hos naboen....

Heldig som jeg er ble jeg bedt bort på middag i kveld.


Vår nabo Bente forbarmet seg over en sulten sjel og disket opp med de lekreste retter på en skarve mandag.
Nydelig salat, delvis kjøpt inn på nærmeste gård + litt fra kjøleskapene våres.

Jeg våknet i dag tidlig og hadde super lyst på scampi og det hadde Bente også så hun tryllet frem utrolig gode hvitløk gratinerte Scampi med baguetter til, nammmmmm.


Det er ennå litt igjen så da tipper jeg det blir en liten lunch i morgen også :))

Nabo Marianne kom forbi og tok gladelig med seg resten av salaten hjem til middag.
Jeg laget god tulipankaffe, men kamera mitt hadde bestemt seg for å ikke fokusere i kveld så bildene ble ikke av de beste, men jeg lover, den smakte super godt :)

Ingen kommentarer: