lørdag 28. august 2010

Næææææ, handle sa du ;)

I dag ble det en snartur innom Othilies Gårdshandel for siste gang denne sesongen, men vi gleder oss allerede til neste år, for Bente innehaveren har vært på messe i Danmark og handlet inn masse fint :)
Jeg har jo selvsagt tatt bilde av sakene og naboene rister lett på hodet der de ser meg liggende rett ut på plattingen knipsende i vilden sky :)))

Mamma sitter jo i rullestol så fikk desverre ikke besøkt den utrolige koselige butikken til Bente i sommer, men jeg har jo tatt en masse bilder der inne så dette ble med hjem til henne.
Neste sommer skal vi nok få deg med opp dit mamma om så vi må løfte deg opp :)

Min fangst i dag :))))
Kurven tror jeg skal bo på vaskerommet sammen med en lik som jeg kjøpte tidligere i sommer.
Skiltet tror jeg skal henge over den nye kaffemaskinen som kommer i et innlegg litt senere og hus, krukker og brett skal også bli godt mottatt og blir sikkert bloggifisert når det kommer på plass :)
I morgen kommer det muligens et innlegg fra butikken, for jeg tok noen bilder der i dag.
Har lest i bloggen til Othilies Gårdshandel at hun sender varer så det er bare å kikke innom å shoppe så det holder ;)

2 kommentarer:

Sissel sa...

Lenge leve handlegalskapen, mye pent du har fått fingra i :))
Skal nok ordne seg med noen tuer også, men de er heeelt gratis.
Hvis du er litt tålmodig da, er så mangt å styre med om dagen......kvelden.

Klem fra borti veien.

Nina sa...

Ååååå så snill da :) Si hvordan garn jeg skal kjøpe du så er jeg veeeeeeldig tolmodig. Nå har jeg akkuart landet i sofan etter nedpakking av campingen...er bare bittelitt sliten, stønn ;)

Ha en koselig søndagskveld...eller snart natt ser jeg ;)