torsdag 5. august 2010

Ny lykt :)

Her et lite innlegg om den nye lykten min i samme stil som skap og alt det andre jeg har shoppet i sommer.Her er sittegruppen ute hvor vi samles med familie og venner hele sommeren.
Det ble et litt lyst bilde pga blitzen, men har et uten litt lenger ned.

Ble utrolig glad for den og det virker som at den tåler å stå ute også. Når vi kommer hjem tror jeg den skal flytte inn forøvrig, vi får se.

Her et stemningsbilde, skikkelig koselig er det ute på plattingen min på kvelden med 4 lykter tent.


Ikke så verst i dagslys heller da spør du meg ;)

I morgen er det spådd litt ruskevær, men foreløpig ser det ganske bra ut spør du meg.
Skulle spådommene slå til så kan det jo tenkes at jeg får tatt frem litt hobbysaker.

So long :)





1 kommentar:

Sissel sa...

Åhh for en idyll, fikk lyst til å slenge meg ned i stemningsbildet ditt med en søt og god "Irish cofee"

;))