fredag 6. august 2010

Pinsvin på nært hold.....

Dette skulle jo egentlig vært et innlegg om mat igjen, men så kom denne lille krabaten på banen.
Skulle bare innom å hente båndet til Bamse for å gå en tur og så snublet jeg nesten over han her. Vet det er en del pinsvin her i sommer, men så nære har jeg ikke vært de.
Litt kjedelig å bare spise smulene synes han nok for vips så var skåla vippa på høykant og resten av maten trilla ut.

Tenkte dette var ypperlig reklame for Nestle´der mannen min jobber så kunne ikke dy meg, men måtte legge ut emballasjen, å den ble ikke nevneverdig redd akkurat.


Bamse derimot syns vel at det lille krypet tok seg litt vel tilrette og var litt mer i det skeptiske hjørne, hihi ;)


Nabodamene både knipset bilder og studerte han nøye...


Og nabohunden var hakket tøffere en bjørnene og syns at det var mest rettferdig å dele maten ;)
I kveld har jeg hørt om pinsvin inne i fortelt også her nede så man må helt klart kikke etter hvor man trår og kanskje ikke gå barbeint i skumringen og nattestid.
Tudelu :)






Ingen kommentarer: