søndag 13. mars 2011

Barnedåp og .......

Bryllup:)
Sist helg var det invitert til barnedåp i Skjeberg, men inn gjennom kirkedørene kom ikke foreldrene med dåpsbarnet og det var ikke en dåps salme som ble spilt, men Brudemarsj fra Øre :)
Blikkene på de fremmøtte var ubetalelige, hehe.. Det var nemlig bare forloverne og jeg som viste om vielsen. Jeg ble involvert med tanke på å hjelpe til med bunader og ikke minst Eirik, dåpsbarnet.
(jeg er veldig stolt over å bli spurt og ikke minst få hjelpe til på en så viktig helg og stor dag :)

Det var en koselig seremoni med en flott prest, ikke et øye var tørt...

Det "lovlige kysset"
Jeg hadde Eirik på fanget mens jeg filmet og tok bilder og her fikk banditten tak i remma til kamera så det kom litt i veien for linsa kan man si, hihi, men syns det var litt kult bilde allikevel ;)

Ektefolket.

Her er prinsen døpt.(Jeg har strøket dåpskjolen jeg lover, men det ser ikke sånn ut her, sukk ;)

Alteret i kirken.


Måtte ha med et bilde av bordet i selskapslokalet også. Vi holdt på i mange timer på lørdagen for å få det i stand og forberede maten til den store dagen.


Her mates det på samlebånd.
Tror vi alle tre var rimelg slitne etter en lang dag, Eirik, min niese Ida og ikke minst lakenskrekka i egen person meg ;)
(Sove er oppskrytt syns jeg, hihi;)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Her bakes det og skal snart se om jeg klarer å lage putetrekk til ei som har bursdag i morgen, nemlig mamma´n min:)

Tudelu fra meg :)

4 kommentarer:

Sissel sa...

Overraskelses-hemmeligheter liker vi:))
Så flott dere hadde pynta og så stilige bryllups/dåps mennesker.
Gratulerer med mamman din, håper du kom i havn med putetrekk og kaker i nattens mulm og mørke.
Her borti rekka skal jeg prøve å kreere et kort eller to i løpet av dagen. Jobbuka er så heftig at jeg har ikke orka på en stund, håper det roer seg snart:o)
-klem

Nina sa...

takk, skal hilse og si du har nevnt henne :) Verdens beste ble laget for første gang,(skummelt, men det gikk bra, hadde litt mangelfull oppskrift)og nå er 2 varanter cupcakes akkurat ferdig.
Puta ligger litt fornærmet på gulvet her og er slett ikke ferdig, men orket ikke mere i natt. De skal matche løperen i lin jeg laget her for litt siden så hun får tro meg på mitt ord, hehe ;)
Kos deg med papir og alle duppedittene dine, gleder meg til jeg får ro og ryddige forhold så jeg bare kan slenge meg nedpå jeg ogås når jeg får tid og lyst:)

Klem fra oppi her:)

Anonym sa...

Hei NINA
hyggelig å følge bloggen din fra min IPad, men jeg er ikke på den hele tiden, så jeg er litt på etterskudd. men det ligger litt til familien, for hverken Ruth eller Erik er særlig aktive, spesielt ikke på litt moderne kommunikasjonsmidler.
mottar gjerne litt direkte meldinger også, og epost er Tore.foss@c2i.net
HHilsen onkel Tore

Nina sa...

Næmmen hva er det jeg ser, har onkel Tore vært innom her:)
Såå,koselig da :)
Hvordan i allverden har du funnet meg da, hehe ;)
Jeg skal sende deg en mail også, men måte bare svare her for dette var artig :)

Du må hilse så masse til alle dine.

Stoooooooooor klem fra Nina :)