torsdag 10. mars 2011

Nytt skilt og party :)

For en del år siden valfartet jeg diverse home partys titt og ofte, men så har det vært litt stille en god stund, noe lommeboken min har syns vært veldig greit tror jeg, og ikke minst mannen i huset;)
For en tid tilbake ble jeg invitert på et Perfect Home party hos ei venninne. Det jeg husker fra før i tiden var at de hadde diverse porselensdukker, så var litt skeptisk, men der var det jaggu masse fint, sukk....

Jeg inviterte venninner og naboer og vi hadde en koselig kveld her i går.

Bildene over er derifra til orientering :9
Nå må jeg velge meg en gave (huff så trist;) innen i kveld og det er jo ikke så lett for jeg har jo pussig nok lyst på masse ;)
Skulle noen ha lyst på et party så er det bare å legge igjen en kommentar eller sende meg en mail, tipper Hege dukker opp i stua de med masse fint å vise frem :)


Så til noe som IKKE er fra Perfect Home, men det kunne brått ha vært det.
Verdens kuleste vaskeromsskilt spør du meg....
Var i Halden i helgen, og der er det noen aldeles nydelige interiørbutikker, og på
Bryggerhuset som først så ut som en kaffebar var det også interiørbutikk
(sukk, jeg vil også ha en kafè/interiør/hobbybutikk)
Ann Sofi hadde vært innom å sikla på dette skiltet noen dager før og med litt overtalelse gikk vi begge ut med skiltet i posen ;)




Skulle ikke jeg lage fortsettelse fra dåpen tro......, kommer snart ;)



2 kommentarer:

Soffi sa...

Hei!
Ser ut til at det var mye fint på party ditt i går! Kanskje jeg får til å komme en tur innover hvis du tenker på å holde et slikt et igjen ;) Å ja, helt enig at skiltet er mega-fint! Ikke rart vi ikke klarte å gå ut av butikken uten ;) hihi
Hilser så mye fra mamma her også!
(PS: Må bare fortelle at onkelen og tanta mi (de du traff om lørdagen)trodde Karin var i 30 årene!! hihi og det er helt sant!)
Klem Soffi

Sissel sa...

Oi oi oi, he var det mye lekkert, ser at lommeboka mi er glad for at jeg måtte på møte:)
Dåpskjolen unde her var alldeles nydelig, så flink til å sy.
Klem Sissel