søndag 27. mars 2011

Hva skjer.....og vårens første loppefunn.


Først til: HVA SKJER.........


Jeg er i overkant murmeldyr når det kommer til å sove og da særlig på morningen, men i de siste ukene har jeg våknet alt i mellom 6 og 7 og da spesielt i helgene.

Særdeles uvanlig til å være meg.

Jeg er lys våken....og frem til denne helgen har jeg overtalt meg selv til å sovne igjen noe som resulterer i at jeg får vondt i ryggen og at dagen blir en smule for kort(for da snakker vi om å sovne så det holder)

Men i går sto jeg opp etter å ha vridd meg litt, sånn rundt halv 8.

Å jeg må jo si at det var utrolig deilig å ha huset for seg selv noen timer. Måtte riktig nok være litt stille, men det ga meg god tid til å kikke innom de faste bloggene i ro og mak.


Såååååååååå koselig :)))


Nå lurer jeg på om dette våkne tidlig opplegge skal vare eller om det bare er fordi vi har byttet soverom og at det er lysere der.... eller om jeg har begynt å bli gammel og om noen år sitter på kjøkkenet å dingler med en kaffekopp klokken halv 5 på morningen ;)

Så over til helgens loppis...... :) Ei venninne og jeg hadde bestemt oss for å ta en tur til byen i går og i det jeg skulle gå ut døren kikket jeg kjapt inn om for å se om det kanskje var et loppemarked eller 2 på gang. Og riktig nok så var det et på Hasle skole og der fant jeg denne søte "hjertekjelen" (Laila ble sååååå misunnelig stakkars :) Akkurat nå ser den litt mer ekkel ut en søt, men jeg tenkte jeg skulle gå over med god gammeldags stålull, så rykker den nok opp som søt ganske fort :) Har ikke bestemt meg for om den skal bli potteskjuler eller noe annet ennå. Var på utkikk etter en god gammeldags kaffekjele som skal få en potte med pletter i luften oppi seg, men det var ikke å se. Lykke til neste gang Nina, for dette var ikke siste loppis i år. Påsken nærmer seg og påskegodis har jo vært i butikkene en god stund alt, men min favorittpåskegodis har jeg ikke sett før i går. Utfordringen fremover nå er å late som jeg ikke vet hvor jeg fant disse posene med verdens beste egg, fyllt med mørk sjokolade. For vis jeg skal inn i bikini til sommeren (som nærmer seg med gigantskritt) så bør jeg kanskje ligge unna disse eggene og annet snop, sukk.... Da ønsker jeg dere en koselig søndag i finværet som iallfall er her i Oslo:)

Ingen kommentarer: