lørdag 26. mars 2011

Hudpleier i familien :)

Dette kan jo til forveksling ligne på en vannkoker eller en eggekoker, men det er det ikke...
Min eldste datter går 1.året på hudpleielinjen og nå har de lært om voksing. Dette er da en voksvarmer og jeg håper snart at jeg kan være forsøks kanin ;)

Frøkna har kjøpt inn det som trengs:)

Skulle noen ha lyst på behandling,ikke nødvendigvis voksing da, men ansiktsbehandling f.eks så tar de imot kunder på tirsdagen på Stovner videregående skole.
Ta gjerne kontakt med meg så kan jeg formiddle kontakt videre. De er kjempeflinke :)

Tusen takk for koselige kommentarer søte dere og ha en fin lørdagskveld :)

1 kommentar:

Linda's Dillerier sa...

Kanskje man rett og slett skulle bli kunde på skolen. Det er jo ikke å forakte og skjemme seg selv litt bort en gang i blandt :-)