tirsdag 22. mars 2011

Fornøyd :)

Endelig er denne boken min:)
Jeg trodde jeg måtte bestilles på nett og siden jeg ikke er så skrekkelig glad i det, så gikk jeg innom min lokale bokhandel for å få de til å bestille den for meg, men jammen meg hadde den gitt :)
Har ikke rukket å se så veldig nøye gjennom, men det jeg har sett er bra:) Gleder meg til å virkelig få tatt en titt og ikke minst få laget noe derifra :)
Det fulgte med et sy kit også, så da får vi se om jeg klarer å lage vesken som pryder forsiden av boken, hehe....ellers kan det hende min kjære tante får den i posten med et ønske om hjelp ;)

Noe jeg faktisk har blitt ferdig med i det siste er puta som mamma skulle få i bursdags gave....ikke veldig bra bilde, men mamma ble iallfall veeeeeeeldig fornøyd:)

Nå lovet jeg henne 2......., men det spørs om nr.2 blir litt annerledes ;)
(det var et helvete å lage trådrette rysjer, urgh...)

Strålende klem fra meg, det er vår i lufta :)


3 kommentarer:

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Hei så heldig mamman din er, puta var kjempefin..Så flink du er som syr så masse lekkert. Ønsker deg en fin uke,klem fra meg:))

Sissel sa...

Kjempeflott pute og spennende lesestoff. Den veska var jo bare smashing, skulle ønske jeg var venn med symaskinen(hadde giddet å godsnakka med den). Er så mye fint man kan sy selv. Lykke til, ser deg vel snart trippende på høye hæler med ny veske:)
Klem

Fie sa...

Hihi...da går vi snart rundt med lik veske :) Jeg var faktisk innom Kath Kidstone butikken i London i høst, kjøpte med tapet til lekestua....kommer bilder en gang jeg blir ferdig :)
Håper å se deg på scrapping snart.
Klem