søndag 29. januar 2012

Jentetur til Spektrum

I dag har vi vært på Disney on ice.


Jeg ser litt difus ut på bildet ser jeg, men den lille kunstnerspira er klar og har øynene åpne, juhu ;)


Det er mange fristelser , sukkerspinn (som tanten ikke syns var noen lur ide'), popkorn, tryllestaver, sverd og is i megapraktiske begre(not), Det ble is i et veldig fint beger, alt må jo ikke være praktisk ;) og Minni mus med hjem :)



Her er jeg musevakt ser det ut som ;)


Showet var kjempe fint sett med små øyne og faktisk de 2 andre store som var med også, min venninne Rita og Martine, jeg kan fortsatt styre min begeistring, men det er veldig koselig å gå ut sammen da. Neste år kan vi kanskje spise litt før eller etter, så jeg får litt ut av dagen også, hihi ;)




De to små prinsessene vi hadde med storkoste seg blant prinsesser, prinser og andre helter.

Nå skal jeg straks sette nesa mot Oslo S og natt toget til Trondheim.
Håper på et dobbeltsete for meg selv så jeg kan breie meg litt med lydbok, matpakke, en haug med blader og pc'n.

Nattinatt fra meg :) 

4 kommentarer:

Jeanette sa...

Gleder meg maaaaaaasse til du kommer tanten :D Og siden jeg er niesen til tanten min, så starter jeg nå å rydde, vaske o.l nå til natten. I kjent stil, eller hva? heheh <3 God tur <3

Nina sa...

Hahahaha, det der kjenner jeg igjen og jeg er vel stygt redd for at du har lært det der av meg, men mye godt arbeid kan bli gjort i svarte natten altså ;)

Gleeeeeeeeeeeeeeeder meg masse jeg også :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Vi var også der, og treåring storkoste seg. Her ble det popcorn (100,-!!) og en slik kopp som dere kjøpte. Det holdt i masser!

Og billettene til neste år er i boka allerede. ;)

TV-skapet vårt (sent svar ja) er et eldgammelt lintøyskap vi har fått.

God tur nordover!

Anonym sa...

We custom print your funny t-shirts on 11 completely different styles, 11 totally different colors, and up to 5xl.