lørdag 7. januar 2012

Jula ut og favorittjulegaven:)

I dag har julen blitt pakket bort hos mamma og pappa, bortsett fra juletreet da, men det tar pappa i morgen.


Vi, papsen og jeg dro en liten tur på IKEA i dag for å kjøpe store plastesker til å rydde jula bort i og det var ikke fortidlig akkurat. Det er salg på eskene og det er fler en jeg som syns det er en lur idé så det var ikke mange eskene igjen.



Nå står foreløpig 7 store esker og noen spessialesker klare og venter på at juletrepynten skal pakkes ned og vips så var julen hos mamma og pappa vekk for nå.
Håper på å rydde vekk jula hos oss på søndag, i morgen skal jeg nemlig på fest, juhu:)

Bildene over er er en meeeeget glad og rørt Nina som fikk Kitchen aid mixer til jul, ennåmere juhu, det har jeg ønsket meg i mange mange år :) Min gamle kjøkkenmaskin har vært god å ha, men den har vært klar for å byttes ut en god stund nå stakkars.

Utrolig dårlig lys nå, så skal prøve å ta et bilde i morgen.

Nattinatt fra meg :)

Ingen kommentarer: