lørdag 7. januar 2012

Kitchen Aid :))))))

Hehe, å skylde på å få bedre lys i disse dager er vel ikke den enkleste saken på jord...


og å få bedre lys inne i en kjøkkenkrok skal vel godt gjøres uansett.


Når jeg ser nå så var det vel nesten mer korn og løk på bilde, men ser du godt etter så kan min kjære Kitchen Aid skimtes til venstre i bilde;)



Mye vil ha mer og har ikke maskinen før kommet inn døren så begynner jeg å drømme om en Kitchen Aid blender, hehe, sjekket prisen nå og det er ikke fare for at det kommer en i hus med det første ;) Det jeg vurderer veldig er om jeg skal kjøpe meg en glassmixebolle til maskinen...hvis det går. Greit å ha en til når man baker, men sikkert ikke lurt plassmessig, men har såååå lyst på;)

1 kommentar:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fin! :) Heldige deg!!

Jeg tror jeg skal lage et innlegg om hvordan det er "ett år senere". :)

Og ang julekort: Jeg har bok som deg, og har de siste årene skrevet ned hvem som får kort, og krysset av hvem som vi får av. Ser ut til at noen gamle venninner utgår neste år. ;P