tirsdag 24. januar 2012

Pute

  Jeg hadde ingen store nyttårsforsetter,men noe jeg har tenkt på er at jeg må bli flinkere til å fullføre ting jeg begynner på og kjøper inn til...





Foreløpig er jeg jo godt i rute med en ponchohals (takk for navnforslag Sissel)ferdig og en som straks er klar, men oppvaskhåndkle fra GreeanGate som jeg kjøpte før helgen kunne godt ha endt opp oppi skapet sammen med en del andre stoffer jeg har kjøpt.



Men her er altså puta klar...iallefall så godt som. Det mangler 3 knapper bak, men knappehullene er sydd
(det er jeg ikke skrekkelig god på,men hull ble det ;)




Puta er veldig enkel og i samme gate som de andre putene jeg lager, Liker at det er litt røft og ikke så "ordentlig" liksom.
Jeg har en liten stripe stoff igjen i samme stoff, så kanskje det blir en pute til som matcher litt en dag.

Her er det pizzatirsdag hos mamsen og papsen...lenge siden nå pga.julen så nå gleder jeg meg :)

1 kommentar:

Sissel sa...

Så søt puta di ble, minner meg om vår og varmere tider, og det kan jeg like :)
Har speidet ut av vinduene her for å se om du var ute og luftet Ponchalsen din, men den gang ei.
Klem.