fredag 20. januar 2012

God fredagskveld:)



I går ble det en liten shoppingrunde mellom malekurs med mamma
(altså, jeg malte ikke,men strikket innimellom jeg hjalp til, hehe)
og konferansetime på skolen til Martine.




Første stopp var Triaden og Dorothea hvor jeg fikk kapret meg en lykt til halv pris...døren går nemlig ikke ordentlig igjen, men det går veeeldig fint. Jeg bare måtte ha den så den har ikke fått noe sted å bo fast ennå...
( derfor oppstilt bilde på kjøkkenbordet;)





Hjertebollen fra Nordal var jo så søt og billig;) Og sist men ikke minst, et Greean Gate oppvaskhåndkle som ganske snart blir en pute eller to til kjøkkenbenken:)
Gjorde et par tilbudskupp på Stovner etter konferansetimen som kanskje plutselig dukker opp her en dag:)

Her er drøye 30 t-lys tent, det er jo så koselig med levende lys og middagen er på gang.

Ha en fiiiin fredag og en koselig helg :)


3 kommentarer:

Sissel sa...

Skjønne saker og te-lys er veldig veldig koselig.
God helg Nina :)
Klem rett bortenfra.

jeanette sa...

så bra du har funnet en lykt da! - siden du ikke har noen fra før mener jeg.. hahahaha :p

Her er det 25 tente lys. I min lille 55kvm leilighet.. Varmer godt altså! hehe

<3 <3

Nina sa...

Hahahaha, aner jeg en litt ironisk tone her Jeanette ;) Har ennå en i kikkerten som er nesen lik.....tror kanskje den må bli med hjem fra Mester Grønn når jeg får lønn ;)

takk for koselige kommentarer begge 2 :)