lørdag 8. oktober 2011

3 uker siden....

....jeg var i Skien og da altså 3 uker siden jeg hadde planlagt å vise frem det vi fikk med oss fra Ikea. Tror forøvrig det er føste gangen jeg har vært på Ikea å ikke kjøpt noe...eller jeg kjøpte gavebånd, men det var Marry som la ut for det og når jeg tenker etter så skylder jeg henne de 20 kronene ennå så teknisk sett har jeg ikke kjøpt noe der, hihi ;)
Marianne kjøpte derimot en del og denne lykten ble med hjem, flatpakket og montert av med til frokost tv på fredag, altså for 3 uker siden....som tiden flyr.
Den ble kjempefin på trappen utenfor.
Jeg ønsker meg også en trapp eller uterom forran døra mi som jeg kan pynte...

 
Eldste datter i huset fikk smaken på å montere og vips hadde hun satt sammen en stol til ungdomsrommet, flinkis :)
(håper jeg blir tilgitt for å legge ut bilde av henne uten å spørre....;)
Frøkna liker som meg å ha orden i skruen fra Ikea ;)
(jeg er helt ekstrem,teller opp og organiserer i bokser før jeg starter)
Denne lampa har jeg så lyst på, men den krever litt plass...noe vi ikke har så masse av, men det hjalp litt å være med å montere en da og så er det  jo mitt rom når jeg er på besøk så da er den jo litt min ;)
Her er ferdig resultat av ungdomsrommet, litt vanskelig å få tatt et ordentlig bilde, men tro meg, det ble veeeldig koselig.
Nytt langhåret teppe, bord, klokke(vises ikke på bilde), lampe, og ikke minst stolen som Carro monterte helt av seg lene :)
Stemningsbilde.
 Digger mønsteret som lampen lager...
Lørdags kvelden kunne vi jentene bare slappe av, mannen i huset sto nemlig for maten, som var vilt god;)
Mmmmmm :)
Igjen, tusen takk for meg og jeg gleder meg allerede til å komme tilbake:)

Ønsker dere som er innom en koselig helg :)

PS: Gi borten planlegges, så heng på ;)

2 kommentarer:

Sissel sa...

Tida flyr ja, det vil jeg være med å skrive under på!
Spesielt helgene, Sissel liker IKKE.
Så fint det ble hos venninna di, snart får du jo vinterhave veranda, da kan du pynte med fin utelampe fra Ikea :)
Ha en fin søndag og ny uke.
Klem.

Sissel sa...

Unnskyld glemte å kommentere maten til mannen, ser virkelig nydelig ut :)