mandag 31. oktober 2011

Martine 17 år

Dette har vært en veldig travel helg som startet med Martines 17 årsdag på fredag :)


Ikke mindre en 14 jenter var invitert så jeg måtte være kreativ for å få plass til alle. Løsningen var skrivebordet til mamma og pappa som er en glassplate fra IKEA som ligger oppå 2 hvite matallbukker.


28.oktober er veldig nære Halloween, noe jeg egentlig IKKE er noen stor fan av, men oransj er jo en kul farge og litt i tiden nå når det er høst,så da ble det tema på bordekkingen.


Var innom Nille for å kjøpe inn litt godis til de som eventuelt banker på, men kom på at sjokoladen pakket inn som gresskar, spøkelser og skumle menn godt kunne pynte opp bordet også. Måtte ha godkjenning av jubilanten så det ikke så ut som en barnebursdag da;) Oransje kulelys,løv og Gerbra i lave skåler pyntet også opp den sorte duken. 


Klarte å få tatt et bilde av bursdagsbarnet, her i midten av 2 gode venninner, før batteriet på kamera sa takk for seg.
(håper jeg blir tilgitt av venninnene hennes, fikk aldri spurt om det var ok å legge de ut ;)


Å skulle servere 14 stk er ikke bare bare på en fredags kveld med det tempoet som er her om dagen,men pizza kom vi på var en grei og god løsning. Frøkna ønsket seg Sara Bernhard og Cupcakes så da ble det en liten tur til Cacas på fredags formiddagen, herregud for en butikk....


Måtte jo ha oransj pynt på cupcaksene og det hadde de der. Gikk også til innkjøp av en ny tipp for å sprøyte ut icingen, det ble super fint spør du meg og det er ikke lenge til jeg skal innom der igjen. Tippen jeg kjøpte en Wilton 2D. 

Resten av helgen har vært en skikkelig turbo helg, hvor vi hadde et vennepar på besøk som hjalp oss å komme et( eller mange egentlig)steg videre i huset. Kommer tilbake med bilder fra det i morgen håper jeg.

Ønsker dere som er innom en fin uke :)

Ingen kommentarer: