søndag 16. oktober 2011

Det kommer seg...

Har jobbet som en helt i dag og i skrivende stund er alle skap montert og satt opp og veggene grunnet.


Her er skapene som kommer over hodene våres, under her skal jeg prøve å lage en sengegavel med tiden.


Liker å ha orden i sysakene og vite at alt er der før jeg begynner ;)


2 PAX skap på motsatt vegg, altså i fotenden. Har valgt å ikke ha de dypeste, for jeg aner aldri hva som ligger innerst.


Jeg elsker å bygge, og har montert alt selv :)
(måtte få litt hjelp til å skru de opp da)


Her er dørene oppe, må justeres litt i morgen tror jeg.
Det var dagens visning. I morgen skal det farge på veggen...hmmmm, litt usikker på fargen, en stund siden jeg kjøpte den..men det er jo bare å male over hvis det ikke blir bra. Håper på å få opp skyvedøra i morgen også og ikke minst få ting på plass i skapene.

NÅ MÅ JEG SOVE LITT TROR JEG.

Tjobing :)

Ingen kommentarer: